apa itu cse? customer service officerla...hehe! sbnrnya x plan pun nk keje ni tp alang2 adik dh bg nama n dpt, aku pun tryla keje!! keje ni hotak jgk sbb tmpt cust maki...haha (org melayu ni die kurang ajar dua tmpt je pertama kat jalan raya (malaysia mencatat kadar tertinggi kes kemalangan jalan raya) n kedua dlm telefon. yg bestnya keje ni abis keje, abisla coz no assignment or paperwork to do...satu lg keburukannya xder cuti coz cse operate 24hrs...adoiii. nati aku citer2 satu persatu pengalaman aku ngan cust yg besh n x besh....best!!
nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap
Comments