Skip to main content

EXAM PTD


taekwando practise


cik shida yg keboringan


hehe


the hall

the school

hehe...apa tu ptd? saper yg x tau ptd tu meh aku jelaskan iaitu pegawai tdbir dan diplomatik. dulu aku mmg nk keje nie, saper x nk beb, keje glemer gaji pun ok around 2600 - 2900. okla ngan taraf degree. ms dh abis study, excited apply for this job n this job die ada 3 saringan sblm diterima bekerja., kalau nk tau:
1) exam
2) latihan selama 2 hari di intan
3) interview

sblm ni, aku lps utk exam tp x lps yg di INTAN, then aku apply lg n exam lg for the second time. then, i was fedup yelaa mls arr nk isi borang, amik exam lg sekali. aku pun dtg kl n keje tp x disangka2 ntah application aku yg ble, my mom call me n ask (actually paksa) aku amik exam. ikutkan hati mls tp ikut sajalah. so arini, bgnlah aku seawal 6.20 pg actually bgn awal sbb nk upload gambar (kehkeh) n bersiap. ni die punye details
SMK WANGSA MELAWATI
9.00AM - 4.05PM.
SECTION (A,B,C,D,E)

p/s: akulah peserta pertama keluar dr dewan ngan bangganya sbb soalan senang sgt...hahhah

Comments

yienjr said…
da, aku dpt gak kat smk taman maluri, tapi xgi sebab ada kelas...hikhik..nanti kalo dah lepas tu jgn lupe kawan kat sini..ngee`~`
shidaidris said…
haha.... aku x leh x gi nati mama aku bising! xtaula yien, mls nk berharap....huh

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......