banyak benda berlaku, banyak cerita nak ditulis tetapi apabila jari-jemari aku sedang menaip, smeua idea hilang and aku x tau nak tulis apa. ended, aku x tulis apa-apa sbb ketandusan idea dan otak pun x boleh nak berpk.....adeihhh
nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap
Comments