Skip to main content

artis kahwin

ni pulak pasangan yang x perlu diperkenalkan lagi. aku rasa satu malaysia kenal kot syeikh muzaffar since die adalah angkasawan negara malaysia pertama. orangnya pulak handsome and tinggi....adeihhh. pasangannya memag cantik iatu Dr Harlina.....memang sepadan


aku pun x tau samada korang kenal atau x perempuan ni. nama die bienda (nama penuh aku x tau). die ni penyanyi plus pelakon la tapi xderla famous sangat...hehe. mak die dule penyanyi dangdut yang diberi nama sheeda. pasal husband die aku pun x tahu sangat sebab die memang berahsia cumenya masa nak bersanding barula die jemput semua orang.
so, selamat berbahagia juga


yang ni pulak nama die aqasha. memang hero cerita melayu x kire filem atau drama. kalau yang kaki tv atau movie, memang x patutla kalau x kenal lelaki ini. die dh bertunang dan kahwin dengan suhaila (perempuan gambar di atas). detail pasal isterinya x tau la pulak aku...ahaha

semoga berbahagia aqasha

mestila kenal die ni kan, jimmy shanley pengacara trek selebriti sekarang akademi fantasia 8.
orangnye hensem, putih dan manis almaklumlah darah kacukan, mix katanyaa. tak pernah dengar gosip buruk tentang die nie tapi tup-tup dengar nak kahwin ngan anak pengasas produk Natasya (anak jutawan ye). tengokla majlis tunang lebih gempak dari majlis kahwin orang kebanyakan.....alahai tuah badan

dengar citer, ada 4 event untuk majlis kahwin and dibuat pulak di KLCC....adeihh, bukan calang2 orang2 ye...semoga berbahagia
arini kita bergossip pasal artis....kehkeh. ala macam ruangan kat dalam paper tu la tapi kita cakap pasal baik-baik jelah. pasal artis dan orang terkenal kahwin. jommm
nasi tambah: bile orang nak sponsor aku kahwin nie....hehe

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......