Skip to main content

menyampah betul aku

menyampah betul jalan bukan main lagi jem, kita beratur penuh hemat kata pemandu berhemah dan bersopan-santun, orang lain pulak potong queue, himpit kereta kita dan tup kat depan....panas beb, panasss

menyampah betul bila celcom buat hal, asyik kena marah je....

menyampah betul bila lif ada 1 je yang boleh guna, kena tunggu bukan main lama dan berenti setiap level....aiseymannn

menyampah betul tengok perempuan yang berlagak nak jadi lelaki. pakai baju besar, seluar baggy, jalan terkangkang-kangkang dan hisap rokok penuh macho dan lagi best tengah pegang awek comel yang seksi

menyampah betul time xder duit ada sale barang kegemaran. bodyshop sekarang sale hingga 70%. buat sakit ati je tengok orang beratur nak beli ramai-ramai tapi kita kat luar telan liur

tapi kan kenapa ramai orang menyampah tengok pasangan ni ha.....

menyampah tau x, menyampah....hikhik. emo pulak aku arini. period kot

Comments

Aja said…
byknye menyampah...huhu..sekali sekala takpe..jgn selalu ^_^
shidaidris said…
kahkah...yang ni selalu jugak berlaku....benda2 annoying dalam hidup
Anonymous said…
haha.memang life kita ni byk menda yg kita menyampah nak tengok.
shidaidris said…
kan....kadang2 hari2 ada benda tu, x boleh nak elak tapi sabar jelah kan

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......