Skip to main content

WEDDING STORIES 4 : wedding shoes

selamat malam semua,

aku makin hari makin pening. makin hari makin stress. makin hari makin jiwa lara. makin hari makin sensitif. semalam nangis sorang-sorang hanya sebab benda kecik je. macam budak kecik. ceitt

jadi untuk menceriakan hari aku, aku suka tengok benda cantik. dan aku tertengok la benda cantik ini. sangat cantik, dan sila pilih kasut untuk wedding shoes aku. aku harap mampu sediakan duit untuk bayar sebab harga pun boleh tahan weihh.

no 1
seperti yang anda tau, aku sekarang gilakan lace. baju nak lace. beg nak lace. hantaran nak lace. so, kasut pun nak lace.
ni kasut pertama dalam ranking.
(
 http://absolutelygorgeousbyamy.blogspot.com/)

no 2
ni pun cantik jugak kan. aku berkenan dengan material dia. simple but nice.
(
 http://absolutelygorgeousbyamy.blogspot.com)


no 3
ni pun sama, comel sebab sangat minimalist. tapi aku akan tukar kaler lainla, nud maybe
(
 http://absolutelygorgeousbyamy.blogspot.com/)


no 4
kasut ni aku berkenan sebab aku rasa macam selesa je.
(
 http://absolutelygorgeousbyamy.blogspot.com/)


no 5
kenapa sebab dia flat dan lace. full stop. kalau x kena gaya, memang aku pakai kasut ni je, senang sebab aku memang jenis pakai flat shoes ke mana saja aku pergi.

no 6
kasut ni pun comel sebab nampak terletak je kat kaki. yet it so simple but soo in. aku suka kasut tertutup since aku rasa perempuan pakai tudung cantik pakai kasut tertutup.
ni dari shahida buttom my button

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......