Skip to main content

WEDDING STORIES 18: akad settle, reception settle

Assamualaikum u olls

phewww, my wedding almost settle. only for second reception not settle yet for this coming saturday. 
lega gila ye akad dah selesai sebab itulah yang paling penting kan. sebab semua dah halal dan aku pun selamat bergelar isteri kepada wan muhammad wan sulaiman.

harini pulak majlis reception yang mana sangat penting, jemputan lebih kurang 700 tapi yang datang kurang dari jumlah tersebut. mungkin disebabkan x leh cuti. agak ralat sebab ramai kawan-kawan aku yang x datang. masa nilah aku nak jumpa kawan-kawan yang dah lama x jumpa tapi yelah masing-masing ada komitmen kan.

sekarang, aku memang mengantuk gila sebab pagi tadi bangun awal lepas tu semalam tidur pukul 4 nak siapkan photo booth and guest book and bla bla bla.

solemnization day

reception day

esok aku ada post wedding. kena bangun awal sebab lepas subuh kena bergerak ke tempat tersebut. tempat dirahsiakan buat sementara. tungguuuuuuuu my picccas ya

Comments

reena said…
Cantiknyaa awak! Love your dresses!
shida idris said…
tq dear, baju kamu pun comel

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......