Skip to main content

YUHUUUU.........IM BACK

Assalamualaikum u olls,

Semalam dapat computer baru, alhamdulillah. Lepas ni akan mula aktif berblogging, insyaAllah. Ko jangan cakap saja shida, buatnya tak, baiklah.

Mula-mula nak cerita pasal hadif, kesian dia sejak demam haritu, dia agak cranky. tak tau kenapa, tapi asyik merengek dan menangis. bagi makan pun nangis, mandi pun nangis, dukung pun nangis, main pun nangis. which is not his attitude.

Hadif anak yang amat menyenangkan sejak lahir sampailah sekarang, Alhamdulillah. dari berpantang sampai sekarang memang senang nak jaga dia, bawak dia keluar, bagi makan. sebab hadif hanya akan menangis kalau dia nak tidur dan tak sihat. selain itu, dia boleh main sendiri atau main dengan abang adam (sepupunya).

kalau suap makan, memang dia akan buat muka cheeky sambil mulut berdecit-decit bunyi, memang kelakar gila cuma lately dia tetap makan tapi nangis. sampai kena marah dengan tokki (abah aku) sebab asyik merengek. masa demam tu oklah sebab dia tak sedap badan, tapi ni dah ok tapi still merengek.

aku takut dia tak selesa kat mana-mana je. any suggestion ke nak kena bawak dia jumpa doc?


ni masa otw pergi besut

sebijik aku time tidur..kahkah

hadif time sihat, sangat cheeky and active

ni gambar hari sabtu, dia demam and moody.
tapi still makan banyak





Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......