Skip to main content

rawatan muka yg sgt besttt

muke teruja 4
dh, ckp. saya tau anda semua nk pengsan dh

muke teruja 3

muke teruja 2
muke teruja 1

korang biasa x buat rawatan muka? selalunya kat mana ek? aku jarang buat rawatan muka in fact dh bertahun2 x buat sbb time consuming n money constraint. so, dh tua2 nieh teringin nak buat rawatan muka agar muka yg sgt berminyak n bermasalah jadik lebih okay. n ari tu, aku jalan2 di mid ( setiap mggu kan aku g sana) adala org promote new york skin solutions, so brand tu kan kita selalu dengar so aku teruja la nak cuba (RM38 dapat facial, mini travel kit n payung), berbaloii kannn!!

so, smlm aku pegila buat facial kat nwss (new york skin solutions) kat mid valley, treatment die 3 jam tapi mmg puas hati cumanya produk die sedikit mahal. org kata alang membeli, menang memakai so aku plan nak beli cumenya MIAMI (money is a major issue), so nati2la walaupun di push beberapa kali olh consultant kat sana....haih ingat RM500 ckit ke?

banyakla die tepek kat muka aku smpi aku rasa xleh nak bernafas...haha...jakun buat facial tp at the end mmg rasa best

nasi tambah: tapi ada peristiwa sedih jugakla tapi xperlah

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......