Skip to main content

remaja perempuan umur 14 tahun mengaku tiada dara.....


aku x leh tahan diriku dari bercakap tentang girl ni. rasa terkesima, terkejut, marah, sedih dan paling aku sedih ialah pasal masa depan budak tu. mula-mula aku macam x percaya tapi aku baca the whole blog dia dan memang aku tau die jenis yang berkawan dengan orang yang salah dan bercinta dengan orang yang salah.



seorang bayi apabila baru saja dikeluarkan dari perut ibunya adalah suci, besih dan bebas dari sebarang anasirr jahat tapi setelah membesar dalam lingkungan yang negatif like mungkin ibu bapa yang terlalu busy dan dia dahagakan kasih sayang, ibu bapa yang terlalu mengongkong dan dia terlalu inginkan kebebasan atau tersilap memilih kawan-kawan.

aku pun x tau tapi 14 tahun dah melakukan seks dan paling utama x malu mengaku di blognya. its really shocking me. aku 14 tahun pandang lelaki macam pandang kambing, langsung xder perasaan nak tergoda ke apa. serious, ke aku yang nerd?

aku pun ada kawan-kawan yang masa form 1 pun dah bercinta. haih. tapi kebanyakan kawan aku yang jenis suka bercinta awal ni keluarga dia mesti ada masalah. kalau x broken family (divorce parents) mesti keluarga yang miskin.

aku dapat tahu dari link ni sebab aku peminat tegar nlog the other khairul


UPDATE : adik tu dah baca semua komen dan kemain marah lagi. dia sangat x matang dan kita boleh baca dari segi tulisannya. dan dia langsung x kisah dengan orang yang bagi nasihat kat dia sebab ibu bapa, kakak dia tau yang dia dah x suci.

akak harap adik insaf sebab 14 tahun usia yang sepatutnya adik belajar dan bukannya bercinta, menggatal dan buat seks. adik terlalaaaaallllluuuuuuuu muda, sayang adik

Comments

Atiqah Adnan said…
dear, xde pun link bdk 14 tu...shida tau ke share laa wit me..pm kt fb ea
shidaidris said…
iqa, blog dia nama lupa tapi boleh search ngan nama blog adinda. dia dah delete dah post tu

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......