Skip to main content

lif saya comel, baik dan rajin

salam and hi everyone in malaysia n maybe outside malaysia

sapa antara korang duduk rumah tinggi, ala rumah flat ke, apartment ke, kondo ke atau apa-apalah asalkan rumah tu kena naik ngan lif. kalau sapa-sapa yang duduk kl mesti kebanyakan duduk rumah tinggi kan...kannn.....kannnn....

tempat tekan pun rosak kat certain level

meh aku cerita pasal aku. rumah aku dulu memang aku x heran pun pasal lif ni, lif tu apa ye (punyala berlagak sebab x pernah guna lif). sebab kenapa ye sebab aku dulu dok rumah tinggi jugak tapi tingkat 2 je n rumah paling hujung so memang xder maknanya nak guna lif bagai ni, malah kalau ada barang pun aku prefer tangga jugak melainkan barang tu memang berat tahap gaban like time nak pindah rumah dan keluar dari rumah

tapi aku x suka rumah aku yang lama sebab share ngan ramai orang dan bilik pun share (serious aku pun x paham macam mana aku boleh stay lama kat rumah lama sebab yelah sangat x selesa) tapi sebab aku xada kawan n duit (x mampu nak sewa satu rumah) aku tahan sehinggalah adik aku duduk kl sebab berjaya sambung kpli


kan best kalau lif bersih macam ni

panjang gle aku cerita padahal nak cerita pasal lif je.....haha. nak bagitau sejarah hidup akula. so rumah aku sekarang memang best cuma satu je x best iaitu lif suka sangat buat hal. ada 3 lif tapi kadang-kadang 1 je yang boleh guna. kadang-kadang xleh naik tingkat 17, kadang-kadang xder lampu, kadang-kadang pintu x leh nak tutup....macam-macam hal kannn

karakter kartun dalam despicable me......nila muka aku setiap kali nak naik lif
mengharap lif x rosak

muka cuak kalau-rosak kat tengah jalan

kalau dah rosak, terus muka jadi macam ni...hahaha

tapi nak buat mcm mana, kena redha je since xkanla aku nak naik dan turun guna tangga kan...amboiiiii....tingkat 17 korang mampu ke

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......