Skip to main content

malaysia vs arsenal

salam 4 ramadhan muslimin dan muslimat yang disayangi,

korang tengok x  friendly game between malaysia vs arsenal. serius, aku teruja tengok sebab malaysia jaringkan gol pertama pada first half. aku bertempik dah macam orang gila, mujur ditenangkan oleh my hubby sebab nanti orang ingat aku ngan hubby tengah gaduh...haha

mak memang hover kalau tengok bola kalau harimau malaya dan TRW main. kemain kan, so bila Azmi Muslim jaringkan gol, fuhhh bertempik lah. sebab yelah, malaysia kan mana lah orang sangka boleh jaringkan gol since kita ni compare dengan arsenal, alahaiii.

so, bila dah second half aku dah cuak sebab malaysia memang suka buat hal last minute. last time main ngan bahrain n singapore buat hal, so second half penentu segalanya. aku memang bangga dengan player harimau malaya cumanya aku expect kita menang. masa minit ke 85, aku dah macam tersenym lebar dan bgtau hubby, gila ah kalau malasyia menang.

tapi minit ke 87 dan 90, arsenal jaringkan 2 gol. terus frust gila, sebab hubby bgtau kita pernah menang dengan arsenal tapi cuuuukkkuuup lama, dalam tahun 40-an ke 60-an, lupa tapi kita menang 2-1. so, aku ingat kita boleh menang 1-0, or at least seri 1-1.

aku x suka tengok safee sali punya corak permainan sebab agak selfish. dia macam nak jugak gol walhal kalau dia passing bola kat orang lain, aku rasa kompem gol. benci mak!

tapi kan tapi kan, mak dah dapat pengganti apek tau. keeper ni memang terbaik, so lepas ni bolehla selang-seli ganti dia ngan apek *hugs dari jauh for farizal marlias*

apapun SELAMANYA HARIMAU MALAYA

Comments

Unknown said…
Tak sempat tengok sebab kene angkut barang :( Tapi ramai kawan kata game tu best gila.
shida idris said…
a'ah best cuma lepas subra ngan aidil keluar jadi kucar kacir. tu jadi 2 gol untuk arsenal

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......