Skip to main content

jalan-jalan, shopping, sending adik bongsu n etc

Assalamualaikum u olls, happy weekend for those who work offie hours

minggu ni aku amik cuti since mama aku datang kl nak anta adik aku ke KLIA sbb dia punya cuti dah abis. 3 bulan lebih adik aku kat kg, kerja dia makan, tdo, keluar jarang-jarang dan sambung makan, tdo balik. grand kan adik mak....hahaha (-___-).


then, macam biasalah kalau mama aku datang aktiviti aku bawak mama aku jalan-jalan dan shopping. supposedly abang aku, kakak ipar dan anaknya pun datang tapi adam pulak demam dan masih lagi tak elok demamnya. so, 3 tiket burn, abang aku suruh mama aku ganti....banyak cantik muka dia kan...memang taklerr mama aku nak ganti.


DAY 1
food junction, mid

sorang japanese, sorang korean

DAY 2
ni kat paradigm mall
impak kahwin sekali, anak puk lebih kurang sebaya, beza almost 2 moths je

malis, lama x pekena kueytew n nasi lemak

sebelah hadif siap tdo lena


DAY 3
semua melaram ngan baju H&M


kenapa adik aku kangkang lebar, aku punya kecik, apakah (-___-)

dah macam anak patung hadif nieh

dalam ice room pun boleh

br nampak muka laki mak

babai sofia, see u next year


aktiviti hari pertama, tak jalan sgt since flight pukul 9 lebih, sampai kl central pun dah tghari, makan n keluar jalan-jalan ke mid dah petang. hari kedua ke paradigm mall since dah lama aku nak ke H&M, mmg berzaman dah kot aku tak pegi. agak best paradigm mall sebab tak ramai orang dan ada H&M. lepas ni mmg aku g sanalah dari BB yang sentiasa sesak tuh.

third day pegi tempat wajib sogo and straight to KLIA since flite malam 11.55, sempatla makan kat KLIA.

forth day, lepak umah adik, anta mama ke kl central dan balik umah kemas rumah, basuh baju bagai...sekiann. 

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......