Skip to main content

aku suke blogwalking tapi jarang komen

gambar x der kena mengena ya


a'ah, memang aku suka blogwalking, malahan kadang2 time aku dok opis tu, semua blog aku baca lebih-lebih lagi yg kat sebelah side bar aku tueh, pendek kata diorang punye new entry aku x pernah miss baca. serius, x tipu. kalau aku x sibuk lagila, aku siap baca old entry yang 2,3 tahun lepas. mampu?

malah aku paling benci kalau blog kesukaan aku x hupdate, mesti aku dok terpk diorang pegi mana, mesti keluar negara ke apa kan....kehkeh. (yess, sampai mcm tu sekali tau, dh mcm stalker).

tapiiii aku jarang komen bukan sebab apa ye, aku ni dulu pk buat apala nak komen, mcm menyibuk je. aku jenis yang apa saja yg korang type kat blog tu xkira benda tu ok ke x ok ker, aku senyap jela sebab aku nieh jenis malas nak tegur and nak bagi nasihat bagai nieh. (salah ke pkran aku?)

cume akhir2 nieh aku bg komen sebab aku baca banyak blog otai and salah satu tips kenala rajin berblogwalking and bagi komen yang bernas dan terbaik. so, lepas ni aku akan cube komen lagiii banyak k

nak merepek lagi : eh, kalau korang rasa blog korang best, bgtau yep. nati aku try review n baca tapi janganla terasa kalau aku x jadi follower korang :)


Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......