Skip to main content

nak tau air sirap terbaikkk kat mana?

saper suke bandung cincau? angkat tangannnn

sirap selasih atau sirap budu.....hahaha

sirap limau untuk orang yang jaga body mcm aku


sirap bandung tapi kalau g bandung xder pun minuman ni ('_')

jemput minummm

tempting x? nampak menggoda gle kann, seriuss hilang dahaga


korang suke air sirap x? hehe, kalu pegi kedai order air sirap serius aku akan pk.....ala minah or mamat tu mesti xder duit sebab tu order air sirap.....kehkeh. aku g makan memang x pernah order air sirap selalu teh o ais je mamanjanggg.

tapi tu dulula sekarang air sirap memang favourite lebih-lebih sirap limau atau sirap bandung....pergghhh terbaik kalau cuaca panas mintak sirap limau confirm hilang dahaga. tapi korang tau x kat mana nak cari sirap yang terbaikkk sekali. kalau minum mesti bergelas-gelas. confirm x kan minum segelas je.

nak tauu.....nak tau x? yee, aku jawab kat kenduri kahwin.....kehkeh. cube korang pegi kenduri kahwin tapi bukan yang grand yang buat kat hotel tuuuu, bukannn. bukannn. yang kat umah atau kat dewan jee. aku kalau pegi kenduri air sirap la aku terkam dulu. bukan makanan yee. abis segelas baru aku makan.

pergghhh baru tadi minum 3 gelas air sirap, terbaikkk wok.

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......