Skip to main content

CASIO WATCH FOR SELL

NEW ENTRY, SILA BACA DI BAWAH

casio watch for sell


hi u olls


siapa suka jam atau suka kumpul jam. aku suka, hubby aku lagii suka. aku suka jam yang unik dan stylo supaya nanti kalu pakai, orang dok jeling-jeling jam kita. apakah? so, untuk permulaan, aku nak jual jam casio dulu sbb casio ni mmg best, stylo, ringan, selesa dan paling penting affordable.

 banyak aku survey kat luar, harga dia memang kelakar. ada yang jual jam casio calculator sampai 300++, ada yang jual 200++, casio basic yang adik aku pakai sofia (yg macam hazama pakai) pun ada yang jual dengan harga yang ridiculous

so, aku nak bantu korang supaya boleh beli jam dengan harga yang sangaaatttt istimewa  sebab harga yang aku jual memang mampu milik, 

 jenama casio ni kalau korang penggemar jam (yang harganya mampu milik) korang memang kena ada satu sebab ianya memang trendy dan in sekarang. korang boleh tengok yuna, lisa surihani, hazama dan ramai lagilah (bagi kategori artislah)

bagi kategori famous blogger like shea rasol, ami , maria elena dan ramai lagilah yang memang pakai jam ini. pendek kata, kalau korang perasan jenis perempuan yang stylo mylo ni memang akan ada koleksi jam casio *jenama lain pun diorang ada* tapi casio wajib ada satu. 

so, mari kita cuci mata nak. tapi jangan tanya aku model apa ye. yang aku pasti ianya model data bank dan semestinya original :)


berkenan email me : jarumbenang3@gmail.com
harga memang murah sebab semua design di bawah kurang dari RM200

casio 1
ni hot item since kebanyakan artis/blogger dan ramailah pakai yang ni.
simple but yet stylo


casio 2
ada grey dan gold color
basic pada yang x nak data bank, digital dan analog

casio 3
 casio 3 berbeza dengan casio 5 ye
casio ni lagi lama dengan casio 5, so aku x pasti stok dia ada lagi ke x tapi kalau korang betul-betul nak boleh cari, tapi harga akan agak mahal since its vintage and rare.
casio 4
ada grey dan gold color
calculator version
casio 5
ada grey dan gold color

casio 6
ada grey dan gold color
yang ni yuna pakai tau. paling basic

casio 7
casio ni beza dengan casio 3. casio ni lagi lama tau.




casio 8
dua color jugak, silver and gold

casio 9
yang ni hazama pakai, sesuai untuk lelaki dan perempuan
dia tak ada data bank
casio 10
solar casio
benefit: menjimatkan bateri
kaler gold limited edition, kalau nak boleh tapi x janji


shea rasol (sorry shea ambik gambar u)
with casio 1

ami schaheera with casio 4

yuna with casio 6


hazama with casio 1 but hazama pun ada casio 8

maria elena with casio 1


susah gila aku nak cari gambar adik aku pakai jam casio nieh
she's wearing casio 1, gift from me sbb dapat belajar ke belfast. *saya kakak yang miskin*

Comments

anna hashim said…
hai...saya yg email awak tadi..sebelum ni jadi silent reader jerk..arini tetiba nak leave comment..:-) klu rajin jenguklah blog usang kitewwwww..
www.haibeautiful.blogspot.com
shida idris said…
oshinz - luv jugak, kalau berminat bagitau shida k

anna- ok anna

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......