Skip to main content

TRW x hebat cuma kami menang 3 piala saja tahun ni


Assamualaikum awok-awok kita terr,

I'm still smiling until today. setiap kali dengar radio pasal sukan, senyum, baca berita sukan, senyum. harini, semua paper aku baca tapi aku baca bab sukan jah, walau semua article hampir sama tapi tetap nak baca sebab teruja....hehehe.

rasa bangga dan gembira yang x mampu digambarkan, rasa nak nangis pun ada....hahaha *hover kan mak*.
semalam, Kelantan menang Piala Malaysia dah macam sentimen kenegerian sampaikan banyak yang aku baca status, lagi suka Singapore menang dari Kelantan. ada pulak, x kira saper pun menang asal bukan Kelantan. ada pulak benci kat penyokong Kelantan, siap cakap penyokong kelantan terburuk.

Ada orang siap bgtau 'nasib baik kelantan menang, kalau x stadium kena bakar lagi'. nak tergelak aku baca, kalau macam tu, tiap tahun bagilah kelantan menang, mudah kerja kami. treble tiap-tiap tahun....kekeke

petikan dari seseorang, kalau orang sakit hati kelantan menang
" ya,ya betul.....team kawe meme tok kuat, tp Alhamduliilahlah menang lagi,
Piala FA - kelantan vs Sime Darby, negeri demo nok mano?
Liga Super, Kelantan ats sekali, nom 2 Singapore, negeri demo dok mano?
Piala Malaysia - kelantan vs ATM, negeri demo dok mano?
Biar kito jadi padi *makin berisi makin tunduk ke bumi*


ni gambar-gambar menarik sepanjang Piala Malaysia:

misi treble 2012
alhamdulillah berjaya dan semoga berjaya lagi untuk tahun akan datang

ko tengoklah gila-gila fan kelantan


ini buktinya
80 ribu penyokong dan 90% adalah dari TRW fan

misi treble yang BERJAYA.

laporan akhbar harini

masa diorang bagi replika cek ni, aku malu sekejap jadi rakyat malaysia
menang Piala Malaysia macam setaraf dengan main game kat fun fair
sharp shooter - tv 40 inch
best player - RM1500


kebanggan rakyat kelantan.

GOMO KELATE GOMO

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......