Skip to main content

perkahwinan blogger ternama dan atlit ternama

dear u olls,

happy new year? korang sambut tahun baru x? mak xderlah, dari dulu sampai sekarang manala suka tempat-tempat ramai orang, bising dan sesak. memang x lah, baik dok umah, tengok tv

anyhow, baru - baru ni maria elena kahwin. mesti semua tau kan. siap ada dalam raikan cinta kot kat astro (tapi mak x sempat nak tengok...sob...sob). omg, mak suk gila wedding dia, ko mampu ada 4 reception, 4 dress yang meletup. untungla, orang kaya kan, kahwin pulak dengan orang kaya jugak.

yang paling best, gambar-gambar dia semua happening, hoiii teringin nak kahwin lagi satu dan buat balik gambar yang sama....hahaha.

banyak lagi gambar dia, semua aku cilok kat dia punya fb page mukriz latif&udey ismail.







2 hari lepas ke 3 hari lepas, apek (korang jangan cakap x kenal apek ye) kahwin dengan leuniey. auwww, so sweet, aku suka gila color baju dia. color champagne, aku mmg suka kalau orang kahwin time akad pakai kaler selain putih da kelabu....(-____-)



aku suka songket tapi kaler macam kureng sikit. kan dua-dua putih, kalau pakai kaler yang lagi menyerlah, mesti lagi meletopkan macam awal dan scha. contoh kuning ke, maroon ke, merah ke (pandai-pandai mak je kannn)

Comments

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......