Wednesday, September 8, 2010

sebut pasal raya


uuuuiiii.....kurang sehari saja lagi kita akan menyambut syawal. cepat betul ms berlalu, rasa mcm x percaya hampir sebulan dh berpuasa. sebut psl raya apa yg best eh

1) dapat jumpa sanak saudara yg jarang jumpa sbb msng2 sibuk ngan agenda msg2 kan
2) dapat sembahyang raya (ms dgr takbir raya mesti rasa nk menangis kan)
3) persiapan raya like mengemas rumah, beli biskut (dh tua2 ni biskut semua yg tunjuk2 je)
4) malam raya plg heaven sbb nak memasaka, mengemas secantik yg mungkin rumah, gosok baju baru n mcm2lah
5) kunjung mengunjung, kalau bukan raya mmg x pegi umah jiran2 atau sedara...huhu
6) duit raya - dulu ms kecik mmgle seronok, hulur tangan je, dh besar kena bg duit...adeihh
7) program raya - citer2 dan apa saja program raya mmg menarik cume aku lebih suke tgk bersama keluarga

SELAMAT HARI RAYA SEMUAA

3 comments:

Atiqah Adnan said...

yerp.. raya memang best!!! sangat suka hari raya..

selamat hari raya buat shida sekeluarga ye..^__^

Orkid said...

shida...kite dpt emel guna emel shida. ckp u stuck kat spain n need money. u need to check ur emel taw. ade org misuse ur account.

shida is my name said...

kan iqa kann...best kan
orkid, a'ah i dh tau n dh announce dekat fb n blog...sakit hati betull