Skip to main content

FIRST DATE WITH MY MAMA


our last destination b4 back to hotel (gulatis)


me n my bro (die sgt baik hati so saper2 yg nk can email me :P)

my 5th place: gulatis yg 6 tgkt tue (gmbr ni tgkt 1). dcni mama aku berjaya merembat beberapa helai kain but me, my sis n bro xder coz naik hotel sekejap for pray.....


mulut mesti mucung sbb nk tunjuk new lipstik

then, my 4th place: sogo.....kat sana aku beli lipstik mac 2 batang, one for me one for my mum n lip gloss. rabakle RM210 hggt. ffuhhhh....tp aku mmg suke lipstik mac coz kaler die cumell n my mom mmg antu mac but sayang die punye feberet color abis. lovelurn so die tukar ngan angel...hehe. aku plk pilih st kaler tp die punye kaler mmg colorless...hehe aku mmg suke pakai lipstik yg kaler die nmpk mcm x pakai. n aku blaja st perkara ngan jurumekap tue sbb die kata grsn bibir aku blur (sbb aku suke ggit atau jilat bibir ngan saliva so saliva punye enzim akn memblurkan garisan bibir aku). hhmmmm.....nk kena beli lip liner lg


berjaya times square. dcni, saya berjaya merembat sehelai bj

second place: then, my bro nk beli hard disk, kitaorg pun pi low yatt, aku pun apa lg surveyla my dream CANON IXUS. aku nk beli tp syg nk kuarkan duit RM800 lump sum, so aku pun x jd beli coz my plan is next month.duit ada tp biarle dulu...sedey nie :(

third place: then, kitaorg g berjaya times square, st sbb lama dh x msk, st lg x tau nk g mana. kt ctu aku rembat plk somerset bay blouse coz ada sale. siap byr utk 2, satu utk adik (die ni mmg xder duit, mulala nk pinjam...hehe)...mula2 plan nk mkn ctue tp x tau best ke tdk, then kitaorg blk semula ke jln tar. sbb dh pkl 3 semuanya lpr then kitaorg makan ns sup utara kat medan mara (tmpt tu mmg feberet aku)


aku yg kecik, adikku yg perasan tggi, mamaku yg semakin gem..
n abgku yg cool


happy first annivessary pavi


bdk x malu plus arrogant...haha


gaya si petite


breakfast kat sagar cafe mkn roti canai
sekali kt pavi semua msk toilet..hehe


huhu...i'm away for 2 days coz dating ngan mama aku. fuuhhh, sekali aku blk berlambak mail from my cust nk order tudung..sowwiiii semua. then, br jep reply all mail.
aku stay for 2 days kat kowloon hotel, naper kowloon coz sblh die gulatis....hehe mama aku big fan of gulatis n the latest jakel n ariani. aku teman ler mama aku shopp but cube korang teka sapa yg plg byk shopp....hehe me n my sis. gle larr lps dikira2 aku shop more than RM500. ms buat kira2 aku png jap.

first place: kitaorang g pavilion (mama aku xprnh g, so aku bwkle ngan cab je) my big bro n bro also followed. smpi sana, mama aku mati kutu nk beli apa...wakaka, aku plk suke, kat sana aku sempat rembat skinny jeans from zara n my sis plk beli nine west handbag (dh lama die nk beli handbag, so ada yg murah apa lg rembatle)....my big bro n bro x tau nk beli apa, pada ku byk jep blh beli cume kena keluarkan byk ckit duit.....ngeh2

p/s: ari kedua msk chapter lainler plk yep n maaf susunan terbalik. mmg best kan kalau duit bkn satu masalh bg kita, nk beli apa, amik je x yah tgk harga. sbnrnya itulah ultimate goal aku financial freedom

Comments

yienjr said…
wah, bestnyer gi jalan2 ngan mummy da :) siap shopping sakan lagi..hihihi...
Atiqah Adnan said…
yuhuu..~ dating wit mum.. its really great time... banyak pulak rembat lagilaahh syiokk.. :D teringin juga pakai lipstik hehe tapi takot laa.. bibir ku ini alergic..
shidaidris said…
hahha...yup, itu br hari pertama! hehe...best memang best but duit kuar pun best gak...haha

Popular posts from this blog

macam mana nak jadikan baju anda yang kosong dan kusam MENJADI CANTIK, MENARIK DAN BERSERI-SERI

Assalamualaikum semua, WHATSAPP 0139729066 WHATSAPP 0139729066 Korang tahu kan, raya kita pada tahun ni ialah pada 6 Julai 2016. Ni dah nak masuk bulan 2, so maksudnya kalau korang masih tak pilih lagi baju raya atau masih pening nak buat baju style macam mana, aku ada sedikit idea sebagaimana di bawah: http://shidalife.blogspot.my/2015/12/baju-raya-2016.html Siapa yang kat sini  dah buat baju raya? tak kisahlah dah siap atau masih di tailor. Pilihan aku dan family setiap tahun memang plain. sebab apa, banyak kelebihan kain kosong ni. senang nak matchy satu family, senang nak jahit hiasan yang korang berkenan dan lebih nampak happening dan ceria gittewww. haritu aku ada cerita pasal hiasan kan. ni aku nak sambung lagi untuk memudahkan kerja korang. tak kisahlah korang buat jubah ke, kebaya ke, kurung moden ke atau kimono sekalipun, korang boleh tampal dokoh patch ni di baju atau tudung korang. kompem meletop baju raya korang. Percayalah. tak tau apa itu dokoh patch, tengok g

PART 3: POSTPAID CELCOM

okay, kita kembali lagi dengan topik hangat iaitu celcom. macam yang aku bagitau sebelum ni dekat entry ni . ok, macam yang kita tau kat malaysia ni ada dua jenis je iaitu postpaid n prepaid. hari ni aku nak terangkan dengan lebih lanjut pasal postpaid. biar semua orang paham dan jelas. x paham jugak, boleh tanya aku I WILL FOCUSED ON THE IMPORTANT CRITERIA: 1) billing cycle - what on earth is billing cycle. ok i will make u clear, billing cycle means when ur bill been closed every month. usually the date is 3, 7,13,23 n so on. u have to know the billling cycle coz its important to avoid ur call been barr. so, pls check ur bill. and make sure u paid ur bill before the next bill come out :) 2) barring/barred/barr - barr means u cannot make outgoing call n send sms. so, for postpaid customer they are been very particular and annoy if their phone been barr. they will easily been high tempered or sad or disppointed. please ya, ur acc will not been barr just like that. for sure, there is s

BENGKUNG MAKAN HATI U OLLS

Salam semua, Amboiihh kemain lama Kak Vidah tak update blog. Sorry sangat, cuma Kak Vidah nak share berita baik untuk kaum perempuan, para ibu, anak dara dan bukan dara. Kak Vidah nak tanyalah korang ni pernah pakai bengkung atau girdle tak? Amboi kemain straight to the point. Pernah dengar nama sajat? Ala yang popular tu sebab dia lelaki nak jadi perempuan. Mesti pernah dengar kan, kalau google nama dia, berlambak keluar. Kalau pernah dengar bagus, sebab salah satu produk dia memang bagus iaitu bengkung gold dan girdle. Kak Vidah namakan bengkung makan hati. sebab bila orang tengok, terus makan hati..kahkah adik ni review bengkung dalam blog dia latest bengkung size girdle makan hati tak tengok body Marion Counter. P REORDER DIBUKA SEKARANG BENGKUNG SIZE S DAN M AVAILABLE WHATSAP 0139729066 WHATSAP 0139729066