Friday, April 22, 2011

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan.

korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu.

kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba.

nak merepek lagi : ye, saya nak peot

2 comments:

Aja said...

maka lihat lah pd insan yg tak punya apa. lihatlah insan yg hidup sebatang kara, tidak punya kasih ibu atau ayah..dan itu pasti membuatkan kita rasa kesyukuran. :)

shidaidris said...

tu la manusia mana tau bersyukur, dah ada segalanya tapi masih lagi rasa kekurangan. thanks aja