Saturday, April 2, 2011

cerita basi tentang langkawi




bangun pagi pagi x sabar nak mulakan aktiviti pertama....yeay


ini adalah di airport, bosan nak menunggu
errkkk...adik aku nampak gemuk di sini

adik aku yg teruja nak ke langkawi

ok, inilah hari pertama dan tengoklah muka orang lapar kalah somalia
semua adalah participant yang joined the holiday....hahaha

cerita ni memang dah basi tapi aku tetap nak cer. kalau korang pernah baca entry aku dulu, korang mesti pernah baca aku pergi langkawi bulan jan lepas. alaaa, yang percutian ditanggung sepenuhnya....bak kata orang makan tanggung berak cangkung...kehkeh.

ok, aku memang malas nak cerita ikut turutan...haih skema benor kan... so aku akn upload pics and cerita apa yang kitaorang buat, tempat yang kitaorang pegi, apa yang kitaorang makan dan apa lagi ye....hehe. cukup-cukupla tu

No comments: