Skip to main content

saya telah ditagged oleh puan dD yg comell

saya jarang dapat tagged drp orang lain, maybe sbb saya x glemer tapi kadang2 saya kena tagged tapi saya buat2 x nampak, boleh x? ahaha

1) where is ur cell phone?
ada kat sebelah nih, x berbunyik dr tadi sbb aku buat silent mode...ahaha

2) relationship
susah nak jawab soalan nie....sbb aku suke berahsia bab cintan nie (pergghh ayat mcm artis). cume yg aku bleh bgtau my relationship quite complicated, senang cerita single but not available...ahaha

3) ur hair - ala, byk je pic aku show off my hair. rambur curl plus kembang macam singa...ahaha

4) work - cust service celcom - ssh tau keje nieh sbb banyak gle call tapi sbb aku keje duduk je, so malas nak cari keje lain in fact i luv the working environment

5) ur sisters - aku ada 3 adik perempuan. syg sangat sama diorang (siti syakirah, siti munira and siti sofia) semua siti aku sorang je bukan siti...ehehe

6) ur favourite thing - apa maksudnya nieh - aku suke semua baju2 aku yang comel and my camera

7) ur dream last nite - aku x pernah ingat apa aku mimpi. serious

8) ur favourite drink - currently fresh orange, tapi selalu tukar2

9) ur dream car- perempuan kecik ngn mini cooper, mmg cute gle kan....ahaha

10) ur shoes - oohh plss, i got a lot of sandals, wedges and slippers but lots of my brand are vincci and nose

11) ur fears - i have a lot of fears. aku takut accident, aku takut longkang, aku takut gemuk, aku takut jerawat and takut kehilangan my family

12) what u want to be in 10 years - successful businesswomen. aminnn

13) who did u hang out with last weekend - jerantut, my fren's wedding

14) what are u not good at - cooking. damn, i have to admit i cant cook....ahaha

15) one of ur wish list item - new lappy...ohhh, i really need this

16) where u grew up - pasir mas, proud to be kelatenese people

17) last thing u did - makan ayamas

18) what are u wearing - skinny jeans, loose shirt and black shawl

19) what aren't u wearing - skirt, i hate it coz it makes me looks short...awww

20) ur pet - i hate anyting abt pet or animal

21) ur computer - the old skool acer

22) missing - i lost my nokia N73 (i miss it damn much)

23) ur life - my life was great. even my family doesnt like my job but im happy to be part of ahp staff.

24) what are u thinking about rite now - nk dinner kat mana nanti?

25) ur car - my hero, kenari putih yg comel. nom plat pun comel tp xleh bgtau...ahaha

26) ur kitchen - please go to q 14, i jarang sekali masuk dapur...huhu

27) ur favourite colour - i never have favorite color, believe this

28) last time u laughed - i always laugh, serious. im a happy person

29) last time u cried - hhmm...i do not rememeber when but maybe last 2 weeks when i miss my mama sooo much

30) love - parents (mama n abah)
siblings (my brother n sisters)
one (the one n only)
frens (person that i called fren)

nasi tambah : terima kasih kepada opis ku kerana aku bleh bkk internet sekarang, kalau x mmg aku jarang jwb soalan.

Comments

Popular posts from this blog

macam mana nak jadikan baju anda yang kosong dan kusam MENJADI CANTIK, MENARIK DAN BERSERI-SERI

Assalamualaikum semua, WHATSAPP 0139729066 WHATSAPP 0139729066 Korang tahu kan, raya kita pada tahun ni ialah pada 6 Julai 2016. Ni dah nak masuk bulan 2, so maksudnya kalau korang masih tak pilih lagi baju raya atau masih pening nak buat baju style macam mana, aku ada sedikit idea sebagaimana di bawah: http://shidalife.blogspot.my/2015/12/baju-raya-2016.html Siapa yang kat sini  dah buat baju raya? tak kisahlah dah siap atau masih di tailor. Pilihan aku dan family setiap tahun memang plain. sebab apa, banyak kelebihan kain kosong ni. senang nak matchy satu family, senang nak jahit hiasan yang korang berkenan dan lebih nampak happening dan ceria gittewww. haritu aku ada cerita pasal hiasan kan. ni aku nak sambung lagi untuk memudahkan kerja korang. tak kisahlah korang buat jubah ke, kebaya ke, kurung moden ke atau kimono sekalipun, korang boleh tampal dokoh patch ni di baju atau tudung korang. kompem meletop baju raya korang. Percayalah. tak tau apa itu dokoh patch, tengok g

PART 3: POSTPAID CELCOM

okay, kita kembali lagi dengan topik hangat iaitu celcom. macam yang aku bagitau sebelum ni dekat entry ni . ok, macam yang kita tau kat malaysia ni ada dua jenis je iaitu postpaid n prepaid. hari ni aku nak terangkan dengan lebih lanjut pasal postpaid. biar semua orang paham dan jelas. x paham jugak, boleh tanya aku I WILL FOCUSED ON THE IMPORTANT CRITERIA: 1) billing cycle - what on earth is billing cycle. ok i will make u clear, billing cycle means when ur bill been closed every month. usually the date is 3, 7,13,23 n so on. u have to know the billling cycle coz its important to avoid ur call been barr. so, pls check ur bill. and make sure u paid ur bill before the next bill come out :) 2) barring/barred/barr - barr means u cannot make outgoing call n send sms. so, for postpaid customer they are been very particular and annoy if their phone been barr. they will easily been high tempered or sad or disppointed. please ya, ur acc will not been barr just like that. for sure, there is s

BENGKUNG MAKAN HATI U OLLS

Salam semua, Amboiihh kemain lama Kak Vidah tak update blog. Sorry sangat, cuma Kak Vidah nak share berita baik untuk kaum perempuan, para ibu, anak dara dan bukan dara. Kak Vidah nak tanyalah korang ni pernah pakai bengkung atau girdle tak? Amboi kemain straight to the point. Pernah dengar nama sajat? Ala yang popular tu sebab dia lelaki nak jadi perempuan. Mesti pernah dengar kan, kalau google nama dia, berlambak keluar. Kalau pernah dengar bagus, sebab salah satu produk dia memang bagus iaitu bengkung gold dan girdle. Kak Vidah namakan bengkung makan hati. sebab bila orang tengok, terus makan hati..kahkah adik ni review bengkung dalam blog dia latest bengkung size girdle makan hati tak tengok body Marion Counter. P REORDER DIBUKA SEKARANG BENGKUNG SIZE S DAN M AVAILABLE WHATSAP 0139729066 WHATSAP 0139729066