setiap orang pasti x lari buat silap kan x kirela silap besar ata kecil...mesti kite pernah melaluinya dan sentiasa mengalaminya. bagi aku, aku declare diriku seorang yang sangat careless dalam kerja.
yup, me working as cse on behalf of celcom. mmg kerja ni mudah je sebab kte hanya terima panggilan dari cust and jawab panggilan tersebut. TETAPI kite mestilah bertanggungjawab terhadap panggilan tersebut cthnya mestilah prof and polite, all answers must be correct and detail like if there is charges, u must tell cust and must give solutions to cust if cust having problem with their celcom.
and all our called will be recorded so paham2 jelah. kalau buat silap mmg diorang ada proof and senang2 je akn denda kamu. denda yang paling best kat cni ialah SD stands to service delivery and u will loss RM300 for that. so, ni dh bulan ke 2 berturut2 aku dapat SD. so, aku dh hilang RM600....bencinyaaaa. dua-dua silap aku ialah kesalahan yang amat kecil tapi sbbkan call aku dah didengar oleh client (CELCOM) maka memang aku kena terima jelah
nasi tambah : atau aku kena cari kerja lain?...huhu
yup, me working as cse on behalf of celcom. mmg kerja ni mudah je sebab kte hanya terima panggilan dari cust and jawab panggilan tersebut. TETAPI kite mestilah bertanggungjawab terhadap panggilan tersebut cthnya mestilah prof and polite, all answers must be correct and detail like if there is charges, u must tell cust and must give solutions to cust if cust having problem with their celcom.
and all our called will be recorded so paham2 jelah. kalau buat silap mmg diorang ada proof and senang2 je akn denda kamu. denda yang paling best kat cni ialah SD stands to service delivery and u will loss RM300 for that. so, ni dh bulan ke 2 berturut2 aku dapat SD. so, aku dh hilang RM600....bencinyaaaa. dua-dua silap aku ialah kesalahan yang amat kecil tapi sbbkan call aku dah didengar oleh client (CELCOM) maka memang aku kena terima jelah
nasi tambah : atau aku kena cari kerja lain?...huhu
Comments