Tuesday, August 11, 2009

miss someone badly


mama yg mcm innocent dlm pic nie


i miss someone...really miss her. i miss mama. i want tell her that i really miss her but seriously i'm afraid n feel embarrassing. dunno y but me not the daughter that will tell that kind of things even though in my heart, i want hug n speak to her. mama, i luv u

nasi tambah: forgive me for everythin mama n thanx for everythin. ur daughter always remember n miss u.

5 comments:

Aja said...

mmg susah nak bgtahu mak kita mcm tu. aja pun walau selalu jumpe kadang2 selalu nak minta maaf dan ckp yg Aja syg kat dia. tapi selalu tak terungkap. teringin sgt nak beritahu dia. teringin sgt walau sekali. teringin sgt sementara masih sempat ni. tapi...ntah lah kenapa susah sgt.

shida is my name said...

betulla aja, rasa malu n segan gle. kat kwn2 bleh je ckp mcm tue tp kat mak sdr adoyaiii, xtau nk ckp mcm mana

shida is my name said...

betulla aja, rasa malu n segan gle. kat kwn2 bleh je ckp mcm tue tp kat mak sdr adoyaiii, xtau nk ckp mcm mana

shida is my name said...

nape letak pic ni?? muka aku cam babun!

shida is my name said...

haha...urs not mine