Thursday, May 28, 2009

kenapa bile dah balik umah, dah x nak balik kl hah?


aku n adikku2
ok, gaya mrk sama kerna aku yg ajar...haha



sengih2...hoho


betulla kata orang....home sweet home. mmg best dok umah. mcm2 benda bleh buat, lupe hal keje tp bisness aku x lupe...hehe.

1) pegi jalan2 ngan adik-adikku.
2) mkn masakan yg dipanaskan oleh mama (sbb mamaku dh berenti memasak sejak die umur 40 tahun, so cube bayangkan die sekarang umur 50 thn, dh 10 tahun die x memasak...adalah die memasak tp amat jarang),
3) dapat bergurau-senda...haha ayat skemaku dh kuar ngan adik2 walau 2 org je ada kat umah. 4) dapat edit gambar sbb internet sangat laju.
5) dapat jumpe mak n ayahku (ok, sebenarnya aku x g melawat lg, esk aku akn pegi).
6) dapat pegi kb mall (tempat kebanggan org kelantan)
7) dapat drive kete mamaku n berlagak mcm kete aku....

nasi tambah: kalau bleh aku nk balik setiap bulan cumenya masa n duit yg x mencukupi kan. duit bleh lagi cr tapi masa? tapi kdg2 aku pun pening kalau nk balik krn kdg2 kite akn disoal dgn pelbagai soalan yg x mampu kite jawab atau digesa dgn benda2 yg x mampu kite penuhi....hhmmm

No comments: