Tuesday, July 21, 2009

kenapa kite x leh suke semua org ha?

aku selalu dengar artis ckp "x semua org suke saya. saya faham...yg minat tu, minatla tp yang x minat tu nk buat mcm mana, redha sajoo" . betul jgk ek, sbb DATO SITI NURHALIZA yg femes tu pun ramai yg x minat n benci kat die walaupun die x buat salah pun kat org tue....haihhh..susah nk gembirakan org ni kan!!

sama mcm aku gak, aku susah nk benci org, mmg amat susah walaupun die buat silap bsr kat aku n pastu die dtg minta maaf, kompem2 aku akn senang maafkan org tue sbb aku x suke simpan dendam atau perasaan benci.

tp ngan sorang perempuan ni mmg xleh blah, xderla rasa nk tumbuk atau nk hempuk muke die tp kalau bleh nk elakkan dr tgk muke die yg x lawa tue....haha. makin lama makin menjadi perangai die...ishhh2 sblm meletop, aku rasa baik aku angkat kaki dr umah nie. kang2 x psl2 ada drama tragedi yg sadis dlm umah aku nieh....huhu

nasi tambah : jawapannye senang je, sbb kite sdr pun x suke semua org, so mcm mana nak buat semua org suke kite.....apa kes!!

7 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

susah kalau manusia ade masalah nikan.. dia suke lepaskan marah atau tekanan pada manusia lain...

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

lebih baik kita jauhkan diri dari manusia macam ni kan shida... beralah lebih baik...

y i en j r said...

setuju dgn atiqah :)

shida is my name said...

hhmmm...mmg pun atiqah. nk sgt pindah umah, tp takut dok sorang, sbb shida serius xder kwn pompuan. nati nk pk bayar sewa mahal lg...haihhh. tp serius nk pndh umah, sbb mls nk pnjgkan citer, x tau nk buat mcm mana

Monkey D Luffy said...

jgn membenci

hati rosak kang

shida is my name said...

i x benci la die luffy, jgn risau. byk lg bnd i nk pk dr pk pls die...huhu

atiQah adNan said...

yeker? mmg laa takkan shida nak dok sorang.. bahaye n sangat sunyi nanti..
ur frens takde ke rumah untuk kongsi dengan u..? cari pelan-pelan k dear..
hopefully nanti jumpe tau...

have fun k!!! rindu picc lompat-lompat u yang comel ituu..
^__^