Saturday, October 30, 2010

gadis melayu 3

image dicurik dlm facebook rina
sorry ye

ececeh, nk cakap pasal gadis melayu la pulak walhal tengok die punye final je.so so, aku x taula apa die punye cabaran dan peserta cume yang aku tau salah seorang blogger dan penjual tudung di internet bernama rina salleh. die ni mmg dah lama jual tudung di internet, dari belajar, kerja, dh berenti dan sekrang ligat ngan modelling muslimah dan jugak buat bengkel....

so, apa yg boleh aku ucapkan die memang layak menang dan memang tabik kat die sbb sangat calm dan percakapan die memang teratur abis....hehe. kalau aku memang xder maknanya nak cakap ayat sangat bermotivasi macam tu...hehe

nasi tambah: hadiahnya cukup lumayan......berbaloi-baloi

No comments: