Wednesday, October 20, 2010

bila cinta pergi






macam mana nak tau cinta makin hilang, makin pudar dan seterusnya pergi ye.....bukankah kalau kita betul2 sayangkan orang tu, kita akan sedaya-upaya pertahankan hubungan kita? sedaya upaya buat yang terbaik untuk dia? sedaya upaya menjaga hatinya?

tapi kalau semua dah cuba tapi hubungan masih gagal diteruskan, itu sebenarnya kita memang tiada jodoh atau cinta kita telah tiada? aku bingung kadang-kadang melihat sesetengah orang yang begitu mudah menemui cinta dan menggantikan cinta? bertahun bercinta atau berkahwin tetapi akhirnya putus atau bercerai?.......adakah kerana cinta atau jodoh.


dan, kita memulakan hidup baru dengan mencari cinta baru? bagaimana dengan cinta lama, masih lagi teringat atau langsung dh x kisah.....pelik kan hati nieh, kadang2 apabila cinta begitu kemaruk, sggp buat apa saja tapi kalau dh benci....nak tengok muka pun meluat.....haih

nasi tambah: saya hanya ada satu cinta saja dan saya mau selamanya :)

2 comments:

aNggUn said...

cinta itu pelik kan?

shida is my name said...

kannn, saya pun pening ngan cinta