Tuesday, November 8, 2011

my aidiladha for this year 2011








gambar di atas tidak mengikut susunan. gambar ni adalah gambar tahun lepas sebenarnya sebab tahun ni semua x ikut pegi tempat korban lembu. ni gambar kat terengganu dan dibuat pulak sebelah je rumah auntie aku.


bawah ni semua barulah gambar tahun ni, semua gambar makanan je sebab yelah kat umah pakai tshirt ngan seluar besar/trek je. tak pakai tudung pulak tu so x leh nak amibil gambar sangat.

perut rebus

singgang daging

hati goreng

this is my aunt, cik na. tengah potong perut dan  daging
(besarnya gelang, hukhuk)

makan ramai2 syok, kat luar rumah pun jadi

air asam tu memang terbaik

nasi panas sama ngan daging goreng panas, terbaik

ni singgang daging yang dah siap ( gambar ni diambil masa petang)

what raya means without family n food rite? ok, ni raya aku, raya korang mest lagi best kan dan aku x buat makan-makan sangat dan x jalan-jalan sangat. duduk rumah, makan tidur, makan tidur je kerjanya. heaven

No comments: