Skip to main content

rite now, every girl need dress! at least one, no 2...:)

the first dress i bought at surabaya, kat sana banyak gile dress yang cantik2 dan murah. gerammmm!
abaikkan muka burruk aku...haha


ni pun beli kat sana. well, sorang 2 helai dress, kaler je lain :)

ni pun sama

my sis wearing my dress :)

dress yang i jual memang sesuai amat untuk golongan perite macam i.
tengok kitaorang pakai pun elok2 je. kain pun best cotton

shida pakai belt sampai dress nampak singkat. tektik berjaya

detail untuk dress akan diupload weekend ni. dahla cantik, shida jual murah ke

Comments

Unknown said…
eheheh..betul shida.....i'd already have 2 from najjah...super nice..heee~
Anonymous said…
cantiknya kalau si petite yang pakai.hehe. :)
shidaidris said…
enny - shida dah ada 5 helai dress tapi bukan najjahla. kann dress memang in sekarang

dd - xder maknanya, dd boleh beli dress yang jenis besar, shida ada sehelai tapi x pernah amik gambar, beli kat surabaya, tapi memang sesuai untuk orang badan besar. pandai pilih mesti ok :)
Anonymous said…
i nk pkai dress gak la..boley eaa??
Anonymous said…
sebut psl dress,skrg dd dh ada..err..4 dress kot + 1 kaftan.hahaha..terlebih la plak kan..

tp sbb bila tgk si petite pakai,rasa mcm alahh,kiutnya..
shidaidris said…
syab9 - boleh, boleh blah...haha

dd - la, banyak kot tapi dlm blog xpernah nampak gambar pun. x[er yang penting konfiden tu kena ada.
Anonymous said…
haha.byk kali gak publish.maybe xperasan kot.hehe..

Popular posts from this blog

tutorial shawl gaya shida

nak pakai shawl macam aku, tiru saja step by step, sangat senang dan cepat. selamat mencuba! 1) pakai inner cotton, (jangan pakai tudung, shida pakai tu sebab nak tutup tengkuk n leher). make sure tudung sebelah panjang n sebelah lagi pendek). 2) ambil yang pendek dan pinkan tudung macam dlm gambar, lepas tu betulkan ia mengikut keselesaan, 3) ambil yang panjang dan belitkan macam biasa, 4) semasa nak membelit, biarkan ia longgar macam dalam gambar, 5) pinkan tudung dengan jarum peniti di kedua-dua belah supaya tudung x jatuh dan lebih kemas. taraaaa, siap

luahan hati

malam yang gelap, aku keseorangan. adik dh tdo. semua orang (kebanyakannya) dah tdo kerana esok perlu bangun pagi untuk mencari rezeki. aku, masih lagi di depan pc kerana esok aku keje petang. nasib orang kerja shift kan. korang pernah x rasa hopeless sometimes. rasa sangat down, rasa seolah-olah hidup dalam dunia dah x ada makna. heh, bukan rasa x disayangi tapi rasa sangat benci ngan diri sendiri. x baik kan, astaghfirullah, memang x baik, aku tahu. kadang-kadang memang nak buang je perasaan ni tapi kalau tengok orang lain yang lebih berjaya, lebih bahagia, lebih cantik, lebih popular, lebih kaya, lebih tinggi pangkatnya, lebih handbag (ini pun nak bgtau ke) perasaan tu hadir dengan tiba-tiba. nak merepek lagi : ye, saya nak peot

meh cerita pasal CELCOM

adik aku pengguna maxis prepaid mama aku memang xleh berenggang ngan phone mama aku pakai celcom postpaid aku pakai celcom prepaid since all my fam use it (hp buruk aku tapi aku sayanggg) kenapa tibe-tibe nak cerita pasal celcom nih shida. hehe, sebab aku ada baca satu blog die bagitau kita punye blog ni kenale informative and ada tajuk jitu. contohla anda peminat Dato' Ct n dalam blog anda, semua cerita pasal Dato' Ct. so saper2 yang nak tau pasal dato' ct, masuk saja blog anda. or anda minat masak n kebanyakan cerita anda pasal memasak. tapi selang-seli la cerita lain k so, aku nak cerita pasal CELCOM. kenapa CELCOM? sebab i'm the biggest fan of celcom....ok, memang penipu besar (-_____-). aku adalah one of the ................... (isikan tempat kosong) celcom and senang cerita aku memang ada pengetahuan luas tentang celcom punye product. aku x nak cerita sejarah celcom sebab aku pun x hafal tapi celcom adalah company melayu. ye, sapa sokong melayu, pilihla celcom.......