Friday, June 24, 2011

perempuan memang sensitif, bukan

selamat malam perempuan, wanita, gadis, betina dan lelaki, jantan (eh asal lelaki x banyak panggilan)

kaum perempuan ni memang kaum yang lemah kan. kadang-kadang cakap berdegar-degar nak taraf sama ngan lelaki, nak duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi padahal memang kompem-kompem la pendek dari lelaki kan (aku la tu) tapi tapi kan


perangai sensitifnya punyalah mendalam dan hebat. silap sikit nak menangis, x kena sikit nak menangis, marah sikit nak menangis, walhal abis daya tahan. tu belum campur tengok cerita hindustan pun menangis, baca novel sedih pun menangis, gembira pun menangis...xke haru....haha

korang bagitau aku benda apa yang buat korang rasa nak menangis, yang orang lain tak terpk pun nak nangis:

tapi janganlah bagitau korang teringat pengorbanan ibu bapa korang, korang pegi hopital tengok budak kecil menderita sakit, korang tengok cerita sedih - sebab semua tu aku pun nangis....hehe



1) aku kan akan rasa nak nangis kalau dengar kompang - sebab rasa teruja, kan kompang untuk majlis kahwin so rasa orang yang dapat kahwin hari tu bahagia sangat, bertuah sangat dan rasa best sesangat....hehe

2) satu lagi time pagi raya, dengar takbur raya...pergghhh syahdu gila tau. mesti mata berkaca


No comments: